zondag 21 januari 2018

Babyboom!!!!

Soms denk je na alle drukte van kittens opvoeden dat je nu even rust wil. Dat was ook het goede voornemen. Even niet.
En aangezien we van plan zijn in de herfst een grote reis te maken gingen we ervan uit dat er een jaar geen kittens zouden zijn in Cattery De Verleiding.

Maar ja het bloed kruipt waar het niet gaan kan en in december vond ik het alweer heel stilletjes in huis.
Mercedes en Cooper hielpen een handje want zij waren sneller als ik. Mercedes was stiekem krols en Cooper nam zijn kans waar.  Ach en toen Julia vlak daarna krols was dacht ik als er een nestje kan zijn kunnen het er ook wel twee zijn.
Julia wordt altijd heel moeilijk zwanger omdat ze omrolt  Tot nu toe is ze bij alle zwangerschappen geholpen om rechtop te blijven bij de dekking maar Cooper kan het inmiddels helemaal zelf blijkt want ook Julia is zwanger. Beide dames zullen eind februari bevallen als alles goed gaat.
En om het af te leren heeft Rachel inmiddels ook even met Cooper doorgebracht. Maar heel kort omdat ze steeds nestjes van 6 krijgt en ik dit zo zwaar voor haar vindt . Bij haar moet ik nog een week of 3 wachten tot ik kna zien of ze zwanger is. Zij zou dan eind maart bevallen.
Kortom het wordt weer een drukke boel bij ons. Ik verheug me er nu alweer op!!!!
                                                      Julia en Cooper
                                             mercedes
                                            Julia bleu bicolor.
                                          Mercedes bleu tabby mink
Cooper. Seal mink

Geen opmerkingen:

Een reactie posten