dinsdag 6 februari 2018

DE WACHTLIJST ZIT VOL!!!!!

Lieve Ragdollliefhebbers,

Ik heb vol trost geschreven over mijn zwangere dames en ja.. het zijn er
inmiddels drie die een nestje verwachten. Allen met mooie Cooper als vader
Wat ik niet verwacht had was dat er zoveel vraag was naar kittens.
Ik heb inmiddels al een hele lijst en ik sluit dan ook nu de wachtlijst.
Ik weet dat niets zo veranderlijk is als een wachtlijst ,want mensen die erop staan vinden bijvoorbeeld al bij een andere cattery een maatje. Of er zit niet het kitten bij dat je zoekt. Het kan dus best zijn dat over een tijdje toch kittens beschikbaar blijven. Dan zal ik dit zeker via het blog kenbaar maken .
Voor nu neem ik geen aanvragen meer in behandeling omdat ik wel met iedereen die op de lijst staat persoonlijk contact wil. Ik hoop dat jullie dit kunnen begrijpen.
                                          mercedes. dochter van Julia
                                           Julia dochter van Emmanuelle


                                    Emanuelle de Verleiding . Al geruime tijd met pensioen en oma van al een heel                                             aantal  prachtige kittens.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten