dinsdag 20 maart 2018

een bak vol gezelligheid!!!

Tjonge jonge wat een feestje zijn deze twee nestjes.
De moeders doen het super samen en spreken steeds de rolverdeling goed door. Als de een het even beu is dat er geworsteld wordt rond haar buik door een kolonie kittens neemt de ander het naadloos over. Vandaag had ik de kraamkist iets anders ingericht , zodat een deken over de rand viel. Hierdoor konden de stoere kittens via het dekentje buiten de kist. Super grappig voor mij maar Mercedes vond dit wat onoverzichtelijk dus ze besloot in een heel klein krabtonnetje te gaan liggen met de 2 uitbrekers. Echter vond Julia dit een leuke plek en kwam erbij. nu is Julia niet de kleinste en de dunste dus dit vond ik weer geen goed idee. Dekentje dus maar weer in de kist en nog even wat daagjes wachten voor ze er zelf gewoon uit kunnen.


Ik probeer steeds fotootjes te maken maar dat is niet makkelijk met zoveel broers en zussen. Steeds walst er weer een over een ander die net leuk zat te kijken enz enz.  Maar goed. Het is gelukt van elk kitten in ieder geval 1 foto te maken.
                                                                              pluk
                                                                        Siepie
                                                                       Pippeloentje
                                                                           Aagje
                                                                            Abeltje
                                                                    Floddertje
                                                                           Ibbeltje
                                                                            Otje
 
 Minoes


Vandaag is Rachel bevallen van vijf kittens. De kittens doen het allemaal goed en Rachel is als altijd, een lieve toegewijde moeder.. Er zijn twee point kittens en twee mink en een houdt ons nog in spanning. Het kan een point zijn maar zou ook zomaar een cream of red mink kunnen zijn. We wachten af. ik heb nog niet heel goed gekeken omdat Rachel dat niet fijn  vindt maar het lijken allemaal katertjes .Pfff dat wordt weer een dingetje om daar weer vijf passende  namen bij verzinnen. Ik lat het weten als de geslachtjes echt duidelijk zijn en ik uit de namen gekomen ben. Ik ga nu gauw weer verder genieten van mijn poezenspul.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten