zaterdag 3 maart 2018

kittens geboren

Afgelopen zaterdag is Mercedes bevallen van zoals het nu lijkt vijf poesjes. Twee point meisjes en 3 mink. meisjes . Een van deze drie minkjes kan ook wel een sepia zijn maar daarvoor moet ze nog iets groter groeien om dat goed te kunnen zien.
Julia was als een opperhoofd aanwezig bij deze bevalling en met haar eigen enorme buik was er voor mij bijna geen beginnen aan om controle te houden op de bevalling maar dat bleek ook niet nodig want samen deden ze het super. Mercedes vond het ook echt niet goed als ik Julia erbij weg probeerde te halen dus dat heb ik opgegeven.
Maandagmiddag is Julia bevallen va twee mink katertjes en twee point poesjes. Ook dit deden de dames weer in volle harmonie samen. Super om te zien.

Helaas overleed mijn moeder ook en was het fijn dat de meiden het zo goed samen deden omdat mijn aandacht ook elders was.
De kittens groeien als kool drinken bij beide moeders en als een moeder even naar buiten wil blijft de ander er als bewaker bij. Ik heb een poging gedaan alle kittens op de foto te krijgen. de kwaliteit is niet goed maar die schade hoop ik snel te herstellen.als het spul iets groter is.




Bovenstaande zijn de 5 meiden van Mercedes en Cooper



en dit zijn de 4 van Julia en Cooper
Het hele koppel bij elkaar!!


De dames doen het in perfecte harmony. de kittens groeien super maar dat kan ook niet anders met zoveel melkbronnen in de buurt.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten