zondag 11 maart 2018

NAAMDAG!!!

De kittens van Julia en Mercedes groeien als kool. Ze hebben allemaal hun oogjes open en je merkt dat ook het gehoor al werkt. Heel voorzichtig worden de eerste stapjes gezet maar ohh wat zijn die kopjes nog zwaar!!
Het grootste genieten is als de moeders lekker liggen met al dat grut ergens aan een tepel en dan die kleine snormachientjes te horen want spinnen kunnen ze één als de beste.

Zoals altijd neem ik voor de namen het thema verleiding in breedste zin van het woord. Ik heb ervoor gekozen om de beide nestjes in hetzelfde thema te doen omdat ze helemaal samen opgroeien.
Ik heb gekozen voor de verleidelijke persoontjes uit de boeken van Annie M. G. Smidt want wie kent ze niet en denkt dat met plezier terug aan de tijd dat je voorgelezen werd of voorlas. Voor mij is dit thema met een extra dimensie omdat mijn moeder die onlangs overleden is erg hield van Annie M.G. Smidt.
 Uit het nestje van Mercedes hebben we:







De minkjes gaan nog getest worden of ze eventueel sepia zijn.

Uit het nestje van Julia hebben we:



De foto's zijn niet allemaal even scherp 
. sorry hiervoor maar stilzitten is nog wel een dingetje.
Het gaat op de impressie zullen we maar zeggen..
Ze worden nu met de dag fotogenieker dus binnenkort meer plaatjes.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten