donderdag 5 juni 2008

Roosje



Gisteren was het zover. Roosje werd gesteriliseerd. Om 9 uur mocht ik haar bij de dierenarts brengen. Ik vind dat toch altijd erg spannend. Ik ben ooit een katertje verloren door de narcose tijdens de castratie dus ik weet goed dat elke ingreep ook risico's heeft.
Van de dierenarts kon ik om half twee bellen hoe het met haar was. ze had het goed doorstaan en ik mocht haar al vlug ophalen.
Toen ik kwam was Roosje goed wakker. De assistente was onder de indruk van haar mooie uiterlijk maar vooral van het feit dat ze zo lief en rustig was.
Nou dat klopt ook. Thuis heb ik Roosje in mijn werkkamer gezet. Heeft ze rust en kan ze even kalm aandoen. Roosje zelf vind dit een belachelijk idee. Ze staat steeds voor de deur te roepen dat ze eruit wil. Ik zit maar veel bij haar maar heb haar vandaag ook al een poos gewoon door huis laten lopen. Behalve dat ze een kale buik heeft merk je echt niets aan haar. Gelukkig maar. hebben we dit weer gehad. Op naar de volgende spannende actie. 18 juni gaan Iris en Madelief naar de dierenarts voor bloedgroepbepaling maar ook voor dna- test op pkd en hcm-ragdoll. Ook weer erg spannend.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten