zondag 8 maart 2009

druk druk druk

Het schaamrood staat op mijn kaken zolang heb ik geen tijd gemaakt voor mijn blog. De liefde is in mijn leven gekomen en dat geeft veel plezier maar slurpt ook tijd.
Maar goed. Madelief is dus van de dekking in december helaas niet zwanger geworden. balen want ik had zolang gewacht op haar krolsheid. Maar zo zie je maar de natuur laat zich niet dwingen.
Intussen is Iris ook krols geweest en heeft een bezoekje aan Mexx gebracht. Bij haar is het nog spannend of ze heeft opgenomen en zodra ik weet of er kittens komen laat ik het echt weten.
Madelief is intussen ook alweer flink krols geweest maar net op een tijd dat het me echt niet lukte om haar naar Chivu te brengen dus ik hoop dat ze binnenkort nog eens de hormonen naar haar hoofd laat stijgen.
Verder is het zo dat Cattery De Verleiding zich in het Gelderse land gaat vestigen

De liefde woont daar en met een baan in Nijmegen gaan we 1 mei vertrekken uit Drenthe.Aragon, Diesel en Iris zijn alvast naar Arnhem verhuist. Ik ,Madelief en Lily volgen in mei
Veel nieuwe veranderingen dus. Spannende en leuke tijden maar ik hoop dat jullie het begrijpen als het blog af en toe wat achter loopt.

1 opmerking:

  1. www.catterylinum.nl9 maart 2009 om 04:45

    Meid ik wens je heel heel veel succes en dat er in de cattery de verleiding nog heel veel mooie en gezonde ragdolletjes geboren mogen worden, want we moeten toch echt weer samen naar de show!!!!!

    Groetjes Ina
    www.catterylinum.nl


    \\

    BeantwoordenVerwijderen