woensdag 9 mei 2012

zoooo lief!!!!

He gelukkig zijn we weer terug van vakantie. Het is heerlijk een weekje weg maar ik mis mijn poesjes altijd wel erg. We hadden gelukkig een goede oppas die met een uitgebreid verslag, me mee heeft laten delen van het wel en wee van de kittens.

En gegroeid dat ze zijn in een week. Niet alleen fysiek maar ook in de dingen die ze kunnen. het is nu echt en drukke periode. Ze zijn langer op en zijn dan erg blij om te mogen rennen en spelen. Maar ook het grote ondeugd begint. Klimmen in alles waar je je nagels in kunt zetten, ontsnappen uit de kittenren , moeder en ooms en tantes belagen. Kortom veel lol en veel ingrijpen. Ik kom handen te kort.
Het fotograferen blijft een moeilijk punt. Dit zegt iets over de bewegelijkheid van de kittens maar natuurlijk ook iets over mij als fotograaf. Vanavond 100 foto's geschoten waarvan er 20 redelijk geslaagd zijn.  We hebben inmiddels besloten dat Pina Colada bij ons blijft wonen. 2 katertjes hebben al een goed huisje gevonden. Nu zijn alleen blue point poesje Perfect Kiss er nog En seal mitted katertje Sweet Temptation
Bubbles(verkocht)

Sweet Temptation ( beschikbaar)

 Bailey's Shake ( verkocht)

Perfect Kiss ( beschikbaar)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten