maandag 19 november 2007


my happy family,


Iris is inmiddels goed gewend en past heel goed in de groep. Het is geweldig om te zien hoe verschillend ze allemaal zijn.
Madelief is groot en dik. Verder is ze heel bedaard en keurig. Ze speelt behherst en eet de heledag door; als ze tenmiinste even niet slaapt. Ze komt niet naar ons maar wacht tot we haar roepen. Als dit te lang duurt roept ze zelf tot ze antwoord krijgt van mij.
Roosje is de nar van het gezelschap. Ze huppelt in het rond speelt en klimt als een knul, wil niet opgetild maar ligt s'nacht als eerste in bed en knort dan het hardst. Ze daagt voortdurend de anderen uit tot spelen maar is niet zachtzinnig.
Iris is een lief meisje. Ze huppelt steeds met de anderen mee. Als het spel met diesel en roos te hard wordt gaat ze op een afstandje toekijken. Ze is de meest knuffelige van de meisjes. Ligt tegen de anedren aan of tegen mij. Ze is helemaal verliefd op diesel. Waar hij is si Iris. Ze geeft hem kopjes als ze naast elkaar lopen en probeert af en toe of ze bij hem kan drinken.

Ik geniet van mijn poezenvriendjes. Het is steeds een feestje. Vanmorgen zette ik mijn fiets buiten en voor het raapje naast de deur verdrongen zich vier poezenkopjes om me uit te zwaaien!!!

Weggaan wordt wel steeds lastiger zo
Maar thuiskomen is nu ook weer heel leuk

3 opmerkingen:

  1. Hallo Maud,
    Wat een leuke foto's en wat een geweldig verhaal over jouw poezenvriendjes. Erg leuk om zo weer even mee te kijken.
    Veel liefs Willem en Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heerlijk om zo thuis te komen, geniet van die poezebende ha ha ha

    BeantwoordenVerwijderen