woensdag 21 november 2007

woensdag poezentutdag

Vandaag had ik mijn vrije dag en dat is kattentutdag. De kattenbakken worden dan naast gewoon verschoont ook uitgesopt met een scheutje chloor. Slecht voor het milieu ik weet het maar de poezen vinden het zo lekker ruiken en het voelt voor mij ook altijd nog echt schoon. Mijn poezen vinden het enig als ik bezig ben want dan staan er overal kappen in de keuken waarvandaan je heel goed iemand kan bespringen. ALs alle bakken weer schoon en fris zijn zijn de dames en heer aan de beurt. Ze worden geborsteld en gekamt. Soms nageltjes geknipt en oren en ogen nagekeken op vuiltjes. Vandaag was het ook ontvlo- dag. Allemaal front-line in hun nek. Dit vinden ze niet leuk dus wordt er heel wat gerend en verstopt. Gelukkig win ik nog steeds. Als ik dan aan de koffie ga is het spul uitgeput en vallen heerlijk in slaap.



Ik heb dan even mijn handen vrij tot de stofzuiger door het huis moet..... Dat vinden ze op Madelief na allemaal eng en er wordt dan heel hard gerend om maar vooral te zien wat er gebeurt maar wel afstand te bewaren.

1 opmerking:

  1. Tjonge jonge wat een activiteiten,maar wel heerlijk als je na gedane arbeid heerlijk een kop koffie kunt nemen!!

    BeantwoordenVerwijderen