woensdag 28 november 2007

showtime


En dan is het bijna zover. 9 december gaan Madelief en ik naar onze eerste show. We gaan gezellig met de linumpjes en Maarten zal er ook weer zijn. Hartstikke gezellig moet dat worden.

Ik hoop dat ik de stamboom van madelief nog krijg voor de show want die heeft nogal vertraging.

Ik vind het wel spannend. Madelief is prachtig maar vindt de keurmeester dat ook? Ik ben natuurlijk niet helemaal objectief. Madelief is heel bescheiden en ik hoop dat ze daar bij de show niet teveel last van heeft want dan zou het voor haar helemaal niet leuk zijn en dat is toch wel nodig als je wilt showen met een poes.
We wachten af.
De eerste showspullen zijn gekocht. Een mooi doekje voor in het hok , poeder voor de vacht en lotiondoekjes voor kattenbak ongelukjes.( Dank je voor de tips Joke!!!)

3 opmerkingen:

  1. Maak je maar geen zorgen, die Madelief van jou gaat zeker een U1 halen. Gezellig gaat het zeker worden, zelfs met een cracker!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke website maud! En gave foto's van de bloemenpoezen!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hey Maud, Wat een leuke website!!! En wat zijn nou linumpjes, een U1, zelfs met een cracker? Is dat ragdolliaans?

    Geniet van je poezen.

    Groet, Mieke

    BeantwoordenVerwijderen