zaterdag 19 januari 2008

gezinsuitbreiding



Na een hele poos wachten was het vandaag zover!! Aragorn is van Cattery de wishfairy verhuisd naar mij. Hij heeft anderhalf jaar zijn best gedaan als dekkater en komt nu bij mij van zijn pensioen genieten. Dit moet gaan inhouden lekker eten, een gezellige groepsgenooet worden en vooral heel veel knuffelen. Het is een mooie grote kerel, maar zoals nu blijkt niet echt een held. Hij is met veel moeite uit zijn reismand gekomen en heeft zich onder het aanrecht verstopt. Ondanks het feit dat alle anderen poezen al de hele dag niet in de kamer mogen heeft hij nog niet besloten dat de kust veilig is. Ik heb hem net onder het aanrecht weggepulkt en nu zit hij onder de bank. vanaf daar heeft hij een goed overzicht over de kamer en ik hoop dat als we vannacht slapen dat hij dan op onderzoek uitgaat. De andere poezen vinden het maar stom dat ze niet in de kamer mogen om dat spannende luchtje te onderzoeken maar dat moet morgen maar gebeuren. Iris en Madelief hebben hem vanmorgen wel gezien maar ze gingen erg tegen hem grommen dus eerst moet Aragorn weten waar hij zich kan verstoppen als hij het niet leuk meer vindt tot ik ze erop los laat. de eerste fot's zijn nog niet heel geweldig maar ik wil jullie de aanblik van deze mooie kerel niet onthouden. ik hoop van de week mooiere foto's te plaatsen

Geen opmerkingen:

Een reactie posten