maandag 21 januari 2008

Waar zijn de helden?



De komst van Aragorn brengt heel wat teweeg in cattery De Verleiding. Aragorn heeft 2 dagen onder het aanrecht gezeten. We hebben toen besloten om hem naar de slaapkamer van mijn zoon te verhuizen. Zo kon hij aan de huisgeluiden wennen en had hij een eigen teritorium van waaruit hij de boel kon verkennen. Dit was een goed idee. Gistermorgen al, liep hij nadat hij de bovenverdieping had onderzocht, naar beneden. Iedereen was van de leg. Madelief vindt hem heel eng en blaast vervolgens naar iedereen. Iris doet steeds of ze nog kleiner kan worden dan dat ze al is en Roos kijkt van een afstand toe maar blijft eigenlijk het meest kalm.
Diesel moet de strijd aangaan. Hij loop overal kopjes te geven om zijn geur af te zetten Maar Aragorn is groot en stoer en nu hij het huis beter kent doet hij hetzelfde. Af en toe neemt hij een sprint achter de meiden aan omdat die heel hard weghollen als ze hem zien. Diesel en Aragorn gaan elkaar heel stoer aankijken als ze elkaar tegenkomen en janken lekker tegen elkaar. Het klinkt hier af en toe heel gezellig. Maar ik verwacht dat Aragorn binnenkort gewoon de baas is. Als hij rondloopt in de kamer zitten alle poezen verstopt te kijken wat hij doet. Het zal allemaal wel goed komen verwacht ik. Het is een mooie dikke beer en ik hoop dat hij snel relaxed wordt.

1 opmerking:

  1. Hoi Maud,
    Dat zal niet mee vallen voor jouw Raggies om zo'n stoere vent (die eigenlijk een watje is) tegen te komen. Ik ben benieuwd wie van de meiden als eerste overstag zal gaan.
    Veel liefs
    Joke

    BeantwoordenVerwijderen