woensdag 30 januari 2008

krolse poes


Ach jee. Het is zover de eerste poes is krols. ik had stiekem gehoopt dat mijn poezen dat laat zouden worden maar vandaag is er geen twijfel meer.
Madelief loopt met haar prachtige doch zeer luide stem
te roepen naar een mooie man. De buurt is gealarmeerd want
er stond net al een buurmankater op de stoep. Diesel heeft hem van
achter het raam weggeblazen
Aragorn is in de war.N a zijn staat van dienst als dekkater had hij
gehoopt met pensioen te mogen maar hij is de enige die weet hoe
te handelen met een dame die zo over de grond rolt.
Hij loopt om haar te cirkelen en Diesel observeert al zijn bewegingen.
Er is een hoop beweging in huize de verleiding. Ik geniet er nu nog van omdat het leuk en nieuw is maar ik weet niet of ik het morgen nog leuk vind want ik denk dat ze geen rekening gaat houden met slaaptijden van mensen. Ik ben benieuwd. De hoop is wel dat ze niet heel vaak krols is want ze moet nog ongeveer een half jaar wachten voor de krolsheid een functie mag hebben.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten